Reklama w Wyszukiwarce Google

Dotrzyj do Klientów poprzez słowa kluczowe jakie wpisują do Google

Reklama w Sieci Reklamowej Google

Uzupełnij Reklamę w Wyszukiwarce o kampanię banerową w sieci Google Display Network

Reklama E-Commerce

Reklama w Google dedykowana dla Sklepów Internetowych. PLA - Product Listing Ads.

Promocja Aplikacji Mobilnych

Reklama ukierunkowana na instalację aplikacji oraz działania w Aplikacji

Reklama w Youtube

Reklama Video w serwisie Youtube. Doskonała forma promocji treści Video.

Remarketing / Retargetowanie

Reklama, która podąża za Użytkownikiem.

Performance Marketing to Konkrety

Oczekuj od nas Rezultatów
Dowozimy Wyniki

Przed Po

4,457

54,297

Wzrost Odwiedzin Strony

40

340

Wzrost Sprzedaży i Konwersji

10 PLN

2 PLN

CPA - Koszt za Akację
+
Aktywnych Kampanii
+
Zakończonych Sukcesem Projektów
+
Specjalistów
+
Wspaniałych Lat w Branży
RECENT PROJECTS

Our Latest Case Studies

If we had a ‘secret sauce’ it would be our awesome people.
We have only professional team!

Rozwiń swój Biznes razem z nami!

Czym są Linki Sponsorowane i Reklama w Google?

Ile to kosztuje? Płaci się tylko za kliknięcie na stronę www, wielkość budżetu reklamowego zależy od liczby kliknięć jaką chcesz uzyskać. Koszt kliknięcia zależy od wielu czynników, między innymi od liczby aktualnie reklamujących się na dane słowo kluczowe. Może wahać się od kilkunastu groszy do kilku złotych, w zależności od konkurencyjności danego słowa. Wyślij do nas propozycje słów, sprawdzimy jaki będzie koszt kliknięcia.

Pamiętaj, że kampanie PPC (pay per click – płatność za kliknięcie) dają możliwość precyzyjnego dotarcia do określonej grupy docelowej oraz gwarantują wysoki zwrot z inwestycji. Płacisz tylko za każde kliknięcie, czyli za każdego użytkownika, który trafi na Twoją stronę, a więc potencjalnego Klienta. Docieramy zatem do osób, które w bezpośredni sposób są zainteresowane ofertą Twojej firmy.

Ta forma reklamy w internecie to najbardziej efektywna forma promocji dzięki wielu czynnikom takim jak: skuteczność, łatwa mierzalność zwrotu z inwestycji, zasięg (ok. 15 mln internautów w Polsce). Powierzając nam prowadzenie kampanii linków sponsorowanych (PPC) uzyskasz pewność, że każda zainwestowana złotówka zostanie maksymalnie efektywnie wykorzystana. Warto skorzystać z możliwości promocji w wyszukiwarce Google i zaistnieć w sieci!

Prowadzenie kampanii linków reklamowych i jej zaawansowana optymalizacja nie jest rzeczą prostą, istnieje wiele czynników mających wpływ na skuteczność tej formy reklamy internetowej. Dlatego większość Klientów korzysta z usług wyspecjalizowanych agencji posiadających duże kompetencje w SEM (Search Engine Marketing), czyli niezbędną wiedzę o reklamie i promocji w wyszukiwarce Google.

Reklama strony w wyszukiwarce Google oraz w sieci reklamowej Google Display Network to bardzo skuteczny sposób promocji w internecie.