Linki sponsorowane

Narzędzie do tworzenia reklam graficznych dla Google nareszcie dostępne!

Od dawna dostępne na zachodzie narzędzie do darmowego tworzenia reklam graficznych (w tym flash i wideo) od dziś dostępne jest również dla polskich reklamodawców. Reklamy tego typu są doskonałym uzupełnieniem prowadzonej promocji w wyszukiwarce, pozwalają na powiększenie zasięgu kampanii poprzez pełniejsze wykorzystanie sieci partnerskiej Google.

Reklamy tworzy się w szybki i prosty sposób, bazując na przygotowanych przez Google szablonach reklam. Templatki te podzielone są na typy reklam: grafika, flash, wideo oraz na tematycznie: rozrywka i media, finanse, handel, technologia i podróże. Każda z nich podlega personalizacji ograniczonej do sloganów reklamowych, loga, zdjęć, wideo, wyświetlanego i docelowego adresu URL. Dostępne są we wszystkich akceptowanych przez Google rozmiarach dla sieci partnerskiej.

Narzędzie dla reklam graficznych dla kampanii w sieci partnerskiej Google
Narzędzie dla reklam graficznych dla kampanii w sieci partnerskiej Google

Poza niewątpliwymi zaletami takiego narzędzia, należy wspomnieć również o jego wadach. Główną jest jakość przygotowanych szablonów reklam dla sieci partnerskiej Google, w przypadku niektórych pozostawia ona bowiem wiele do życzenia. Należy również pamiętać, że mimo drobnych różnic jakie będą występowały w tak przygotowanych reklamach, ich wygląd wśród tych reklamodawców, którzy wybiorą ten sam szablon, będzie bardzo podobny. Zatem nie będą to reklamy unikalne i może się zdarzyć sytuacja, w której bezpośredni konkurent będzie reklamował swój produkt za pomocą bliźniaczo wyglądającej reklamy, którą wygenerowano za pomocą tego darmowego narzędzia.

Autor

Firstlevel Agencja SEM SEO WOMM

Agencja Firstlevel to profesjonaliści w branży SEM - Search Engine Marketing. Firma założona w 2006 roku skupia specjalistów z braży Pozycjonowania w Google SEO, Reklamy Ads (dawniej Adwords) w Google oraz Marketingu w Social Mediach (reklama Facebook&Instagram) w tym Marketingu Szeptanego WOMM.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *