Do grona naszych Klientów dołączył właściciel marki Fertimen – suplementu diety wspomagającego płodność mężczyzn, niezwykle istotnego składnika diety podczas starania się o dziecko, planowania rodziny. Zadanie promocji tego wyjątkowego produktu zostało powierzone specjalistycznej agencji SEM SEO WOMM Firstlevel. Strategia komunikacji i budowania wizerunku marki w internecie została podzielona na szereg kanałów marketingowych, za pomocą których realizujemy przekaz do grupy docelowej, mający za zadanie przyprowadzenie na stronę Klienta maksymalnie zaangażowanego ruchu pod względem parametrów analitycznych wizyty takich jak czas odwiedzin, głębokość odwiedzin i współczynnik odbicia.
Kampania optymalizowana jest pod kątem maksymalizowania współczynnika konwersji oraz kosztu pozyskania potencjalnego Klienta. Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane banery reklamowe kierowane na sieć partnerską Google – czyli Google Display Network. Sieć witryn Google wyświetlająca reklamy Google AdWords, zwykle wykorzystywana do takich celów jak budowanie wizerunku i świadomości marki, informowania o nowych produktach czy usługach. Oczywiście podstawowym kanałem pozyskiwania ruchu jest również wyszukiwarka Google, linki sponsorowane oraz pozycjonowanie.