Obecnie, głównymi partnerami, w których znajduje się okienko wyszukiwarki Google są:
- Onet.pl
- Interia.pl
- Gazeta.pl
- Dziennik.pl
- Mapy.Google.pl
- i od niedawna Nasza-klasa.pl
Reklamy w postaci linków (boksów) sponsorowanych, wyświetlane są podobnie jak w Google, czyli przy wynikach wyszukiwania. Nie mniej jednak, sposób prezentacji i liczba jednocześnie prezentowanych reklam może nieco się różnić, w zależności od danej witryny.


Jeśli chodzi o procentowy rozkład udziału wyświetleń reklam u partnerów wyszukiwania w porównaniu do wyświetleń w Google, to różni się w zależności od danej branży, ale mimo wszystko jest niewielki (od kilku do kilkunastu procent). Związane jest to z przytłaczającą przewagą zasięgu wyszukiwarki Google.pl.
Interfejs Google umożliwia podgląd w statystyki partnerów wyszukiwania – są to jednak statystyki zbiorcze, bez wyszczególnienia na poszczególne witryny partnerskie. Jeśli statystyki kampanii paid search są jakościowo gorsze pod względm określonych celów strategicznych kampanii w przypadku partnerów wyszukiwania, można zrezygnować z tej formy emisji i być widocznym tylko w google.pl (lub odwrotnie w przypadku, gdy statystyki kampanii są gorsze dla Google).