Istota marketingu szeptanego (ang. word of mouth marketing – WOMM) to budowanie wizerunku marki za pomocą narzędzi służących do naturalnego zaangażowania w ten proces użytkowników, obecnych lub przyszłych konsumentów....
Przedstawiamy raport widoczności trzydziestu wybranych producentów samochodowych w wyszukiwarce Google. Okres analizy pozycjonowania witryn poszczególnych producentów obejmował dwa tygodnie czerwca br. i skupiał się zarówno na linkach sponsorowanych jak...
Poza działaniami promocji w samej wyszukiwarce nie należy niedoceniać siły jaką niesie ze sobą sieć partnerska Google. W większości przypadków należy tak zaplanowac budżet, aby sprawdzić również potencjał sieci serwisów...
W codziennej pracy spotykamy się z wieloma, często bardzo podstawowymi pytaniami dotyczącymi szeroko pojmowanego pozycjonowania witryn www. Mamy nadzieję, że lektura tego artykułu pozwoli, chociaż w części rozwiać podstawowe...
Zastanawiając się nad możliwościami jakie daje Google dla , bardzo pomocny może okazać się najnowszy raport – Turystyka 2008 – Produkty i usługi turystyczne w internecie. Znajduje się w...
Pojęcie nieetycznego pozycjonowania organicznego, czyli techniki z gatunku tzw. Black Hat SEO to szereg działań podejmowanych dla zbudowania lepszej pozycji witryny wśród wyników naturalnych wyszukiwarek. Są to techniki pozycjonowania...
Od dawna dostępne na zachodzie narzędzie do darmowego tworzenia reklam graficznych (w tym flash i wideo) od dziś dostępne jest również dla polskich reklamodawców. Reklamy tego typu są doskonałym uzupełnieniem...
Promocja w wyszukiwarkach opierająca się głównie o kampanię linków sponsorowanych w Google wymaga intensywnej optymalizacji na poziomie frazy kluczowej, w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności dla wydawanego budżetu. Znalezienie idealnego...
Inżynierowie z Big G całkiem niedawno uchylił rąbka tajemnicy odnośnie nowego interfejsu dla Google Adwords. Planowane zmiany mają na celu usprawnienie użyteczności obecnych funkcjonalności systemu. Dla większości zaawansowanych użytkowników obsługa kampanii z...
Wg. najnowszego raportu IAB Polska i PricewaterhouseCoopers Polska wydatki na reklamę online w Polsce w 2008 przekroczyły już 1 mln złotych – dokładnie wyniosły 1,174 mld złotych brutto. Jest...