
Naszym kolejnym Klientem jest firma sprzedażowa z branży budowlanej – okna i drzwi. Zaproponowaliśmy Klientowi typowo sprzedażową kampanię obliczoną na pozyskiwanie cennych leadów biznesowych. Głównym motorem napędowym ruchu na stronę Klienta jest wyszukiwarka Google i precyzyjnie dobrane frazy kluczowe w kampanii Google Ads.
Wyzwaniem będzie osiągnięcie niskiego kosztu pozyskania Klienta z uwagi na bardzo konkurencyjną branżę w obszarze licytacji stawek Google Ads. Potencjał pozyskiwania wartościowego ruchu z wyszukiwarki jest jednocześnie bardzo duży. Asortyment i kategorie produktowe tej branży cechują się bowiem bardzo dużą liczbą różnych zapytań do wyszukiwarki. Kluczem do sukcesu kampanii będzie więc właściwa selekcja spośród kilku tysięcy fraz kluczowych jakie użytkownicy kierują do Google w poszukiwaniu produktów naszego Klienta.