X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A. zdecydował się na powierzenie swojego budżetu na marketing w wyszukiwarkach specjalistycznej agencji SEM Firstlevel. Na zlecenie znanego brokera, firma zajmie się planowaniem i realizacją kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google i jej sieci partnerskiej.
Obie firmy właśnie podpisały umowę na realizację działań rozliczanych w modelu PPC. Warszawska agencja Firstlevel zajmie się kompleksowym planowaniem, optymalizacją i zarządzaniem kampaniami Google AdWords dla X-Trade Brokers, dla którego wyszukiwarka Google jest bardzo ważnym kanałem promocji i sprzedaży usług.
– Nie musimy sobie już udowadniać, że wykorzystanie w promocji kanału SEM jest konieczne i przynosi wymierne rezultaty. Natomiast jesteśmy zainteresowani ruchem najbardziej efektywnym sprzedażowo, czyli użytkownikami, którzy szukają konkretnych usług i produktów. Musimy mieć dla nich odpowiedź szytą na miarę. Znajdą ją tylko dzięki doskonale zoptymalizowanej kampanii PPC. – mówi Łukasz Sibiga, Online Marketing Coordinator, X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
Kampanie planowane przez Firstlevel będą miały przede wszystkim charakter prosprzedażowy.
– Skłania nas to do wyciągania wniosków z przeprowadzonych kampanii testowych i wykorzystania zdobytej wiedzy m.in. w działaniach remarketingowych. Prowadzenie kampanii dla tego klienta oznacza wykorzystanie zaawansowanych technik optymalizacji współczynnika konwersji. Musimy być czujni i wrażliwi na najdrobniejsze zmiany w ofercie brokera, firm konkurencyjnych oraz tendencje i trendy w sposobie wyszukiwania tej oferty przez użytkowników Google. XTB oczekuje od nas profesjonalnego performance marketingu – mówi Michał Cudny, SEM Director agencji Firstlevel.
Agencja Firstlevel powstała w 2005 roku. Zajmuje się pozycjonowaniem firm w wyszukiwarkach polskich i zagranicznych oraz marketingiem szeptanym. Do tej pory agencji zaufali m.in. Sodexo, Shell, Komfort, Bosch, Roche Polska, Empik, National Geographic, BZ WBK, Pekao PTE i inni.