Agencja SEM/SEO/WOMM Firstlevel wygrała postępowanie ofertowe firmy Orkiestra Sinfonia Varsovia na przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych dla eventu Szalone Dni Muzyki w Warszawie, który odbędzie się w dniach 27-29.09.2013 w Operze Narodowej w Warszawie. Szalone Dni Muzyki to cykl imprez organizowanych corocznie, w tym roku motywem przewodnim będzie klasyczna muzyka francuska i hiszpańska. W ciągu 3 dni imprezy odbędzie się ponad 60 koncertów, blisko 1000 artystów weźmie udział w przedsięwzięciu. Jest to idealna okazja do obcowania z muzyką poważną po bardzo atrakcyjnych cenach, jako, że bilety to koszt od 7-10 PLN.
Agencja Firstlevel odpowiedzialna jest za zaplanowanie mediów i promocji w wyszukiwarce oraz sieci GDN (Google Display Network). W ramach kampanii będą wykorzystywane wszystkie możliwości kierowania reklam dostępnych z poziomu Google AdWords. Na potrzeby kampanii jak zwykle przygotowaliśmy komplet kreacji graficznych.