Od dawna dostępne na zachodzie narzędzie do darmowego tworzenia reklam graficznych (w tym flash i wideo) od dziś dostępne jest również dla polskich reklamodawców. Reklamy tego typu są doskonałym uzupełnieniem prowadzonej promocji w wyszukiwarce, pozwalają na powiększenie zasięgu kampanii poprzez pełniejsze wykorzystanie sieci partnerskiej Google.
Reklamy tworzy się w szybki i prosty sposób, bazując na przygotowanych przez Google szablonach reklam. Templatki te podzielone są na typy reklam: grafika, flash, wideo oraz na tematycznie: rozrywka i media, finanse, handel, technologia i podróże. Każda z nich podlega personalizacji ograniczonej do sloganów reklamowych, loga, zdjęć, wideo, wyświetlanego i docelowego adresu URL. Dostępne są we wszystkich akceptowanych przez Google rozmiarach dla sieci partnerskiej.

Poza niewątpliwymi zaletami takiego narzędzia, należy wspomnieć również o jego wadach. Główną jest jakość przygotowanych szablonów reklam dla sieci partnerskiej Google, w przypadku niektórych pozostawia ona bowiem wiele do życzenia. Należy również pamiętać, że mimo drobnych różnic jakie będą występowały w tak przygotowanych reklamach, ich wygląd wśród tych reklamodawców, którzy wybiorą ten sam szablon, będzie bardzo podobny. Zatem nie będą to reklamy unikalne i może się zdarzyć sytuacja, w której bezpośredni konkurent będzie reklamował swój produkt za pomocą bliźniaczo wyglądającej reklamy, którą wygenerowano za pomocą tego darmowego narzędzia.